Importanța serviciilor de suport pentru imaginea unei companii

Orice companie știe cât de prețioasă este imaginea ei în piață și felul în care este percepută de către clienți. Într-o perioadă in care informația circulă cu rapiditate și este ușor de accesat, [...]

6 beneficii aduse de un call center în vânzarea prin telefon

Campaniile de vânzări prin telefon sunt folosite de numeroase companii, nu doar pentru a-şi prezenta şi promova propriile produse şi servicii, cât şi pentru a menţine un nivel de comunicare optim [...]

În Blog
Publicat:

Ce presupune un job de consultant vânzări prin telefon

Pozițiile de consultant vânzări prin telefon au devenit din ce în ce mai populare în ultima vreme, însă puțini oameni cunosc cu adevărat responsabilitățile și beneficiile ce vin cu astfel de [...]

5 motive pentru companii de a externaliza serviciile de suport

De ce aleg anumite companii să externalizeze serviciile de suport clienţi? Sunt la mijloc doar rațiuni financiare sau pur şi simplu majoritatea companiilor nu reușesc să mențină un departament de [...]

Viitorul serviciilor pentru clienţii B2B

Ce sunt companiile de astăzi fără consumatorii lor? Şi ce sunt companiile ce lucrează în sfera B2B fără clienţii lor, companiile şi organizaţiile ce au la rândul lor proprii consumatori? Care [...]

Povestea Simonei, unul dintre primii angajați Blue Point

Blue Point a apărut pe piața de servicii clienți din România în 2007 și din acel moment s-a remarcat că fiind una dintre acele companii de call center ce se bazează pe o creștere naturală și o [...]

Blue Point adaugă noi clienţi din banking şi asigurări şi angajează 50 de consultanţi

Blue Point, una dintre cele mai importante companii româneşti de servicii call center, îşi extinde aria de expertiză în două industrii cheie, asigurări şi banking, adăugând noi clienţi în [...]

Ziua Porţilor Deschise la Blue Point

Vineri, 21 octombrie, vă invităm în sediul nostru din București la Ziua Porților Deschise. Evenimentul se adresează celor care își doresc să înțeleagă mai bine ce presupune munca de call center, [...]

Blue Point deschide la Slobozia primul său call-center din afara Capitalei

Blue Point, una dintre cele mai importante companii romanesti de servicii call center, deschide la Slobozia primul sau centru operativ din provincie. Extinderea in afara capitalei face parte din [...]

page 1 of 3