cine suntem

Blue Point a apărut în 2007 pentru a aduce un plus de valoare în industria de servicii clienţi. Din acel moment, ne-am diferenţiat prin flexibilitate faţă de nevoile clienţilor şi prin tratarea fiecărui proiect într-o manieră unică.

Suntem o echipă alcătuită din profesionişti şi suntem pregătiţi să vă fim alături 24 de ore din 24, 7 zile din 7. De aceea, abordăm fiecare proiect cu pasiune şi urmărim să cream parteneriate pe termen lung.

Ne preocupă să oferim serviciile noastre la cele mai înalte standarde, iar certificarea ISO 9001:2008 recunoaște și garantează indeplinirea condițiilor de calitate a serviciilor livrate către clienții nostri.

5 motive pentru care să lucrezi alături de noi

  • Îți înțelegem business-ul

    Știm că un call center este interfața dintre tine si clienții tăi. De aceea, e important să iți ințelegem afacerea. Vorbim limba pe care o vorbește si brandul tău.

  • Cunoaștem piața locală și regională

    Avem o experiență de 9 ani în domeniul nostru de activitate. De-a lungul timpului, am avut proiecte și clienți din cele mai diverse industrii: telecom, medical, auto, media, FMCG s.a.

  • Lucrăm după proceduri clare și bine definite

    Respectăm o metodologie de lucru bine pusă la punct. Vei ști de la inceput ce primești și cum poți măsura eficiența noastră.

  • Oferim servicii customizabile

    Fiecare client pe care îl avem are nevoi diferite. De aceea, găsim cea mai bună abordare și cele mai potrivite soluții, in funcție de obiectivele fiecarui business. Suntem flexibili si deschiși

  • Oamenii sunt cea mai importantă resursă a noastră

    Credem in oameni și investim in ei. Agenții nostri sunt profesioniști bine pregătiți pentru fiecare proiect pe care lucrează.

Contact