0

Cum s-a descurcat un call-center românesc care a mutat 250 de angajați în ”birourile de acasă”: Încărcăm telefoanele de 3 ori pe zi

Blue Point, una dintre cele mai importante companii românești de servicii call center, și-a mutat în doar cinci zile cei 250 de angajați în ”birourile de acasă”, odată cu răspândirea epideniei de coronavirus și le-a cumpărat și routere. Cu eforturi, nu puține, și telefoane încărcate de trei ori pe zi, angajații companiei au reușit să […]

0

Manager de call-center: Oamenii sunt mult mai conștienți de importanța și valoarea unui loc de muncă stabil

Industria de call-center s-a dezvoltat foarte mult în România, în ultimii ani, însă cu mari eforturi din partea angajatorilor, care s-au confruntat cu dificultăți în recrutarea oamenilor și rulaje mari de personal. Acum, după luni de zile de criză, candidații par sa aprecieze mai mult oportunitatea unui loc de muncă stabil, a declarat, pentru wall-street.ro, […]

0

În doar 5 zile, cu ajutorul echipei de IT și de management, eram cu toții în „work from home”.

În doar 5 zile, cu ajutorul echipei de IT și de management, eram cu toții în „work from home”. Lecțiile unui antreprenor în vreme de criză Se vorbește despre o perioadă economică sensibilă și pe bună dreptate. Pentru foarte multe businessuri antreprenoriale, perioada prin care trecem este una cel puțin complicată. Cu toții ne simțim […]

0

Pandemia ne-a încetinit planurile de creştere cu care porniserăm la drum

Violeta Roşu, managing partner Blue Point: Pandemia ne-a încetinit planurile de creştere cu care porniserăm la drum. Ar fi de folos o mai mare claritate în momentul în care autorităţile iau decizii. Pandemia de COVID-19 şi măsurile impuse de autorităţi au încetinit planurile de creştere ale companiei Blue Point, furnizor românesc de servicii de call-center, […]

0

Aniversare de nota zece

Blue Point, o companie de pe piața de call-center fondată cu 13 ani în urmă, după o investiție de 40.000 de euro a ajuns la venituri de peste 2,5 milioane de euro la finele anului trecut. Blue Point, companie românească de servicii call-center complete, a avut o cifră de afaceri estimată la 2,5 milioane de […]

0

Blue Point mizează pe afaceri de peste 15 milioane de lei în 2017, plus 15%

“În prima jumătate a anului, am recrutat aproximativ 70 de persoane, dintre care 50% pentru sediul din Bucureşti, 35% pentru Slobozia şi 15% pentru Buzău.” Blue Point Telecom, compania locală specializată în furnizarea de servicii de tip call-center, are în plan să-şi majoreze anul acesta afacerile cu circa 15% faţă de 2016, acestea urmând să […]

0

Blue Point adaugă noi clienţi din banking şi asigurări şi angajează 50 de consultanţi

Blue Point, una dintre cele mai importante companii româneşti de servicii call center, îşi extinde aria de expertiză în două industrii cheie, asigurări şi banking, adăugând noi clienţi în portofoliu. Odată cu extinderea, Blue Point are în plan creşterea numărului de angajaţi. Până la finalul anului, compania îşi va mări echipa cu peste 50 de […]

0

Blue Point deschide la Slobozia primul său call-center din afara Capitalei

Blue Point, una dintre cele mai importante companii romanesti de servicii call center, deschide la Slobozia primul sau centru operativ din provincie. Extinderea in afara capitalei face parte din strategia de dezvoltare teritoriala a companiei si vine pe fondul diversificarii serviciilor oferite, a cresterii numarului de clienti si a solicitarilor acestora. „Numarul tot mai mare […]

0

Interviu Violeta Rosu – Outsourcing Professional

With an experience of over 9 years in Customer Service and leading large call center teams, we strongly recomand Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point Call Center as a true Outsourcing professional! Violeta accepted Outsourcing Advisors invitation to give us her perspective on Outsourcing Industry. You are familiar with the Romanian service industry since 2003, […]

0

Ecosistemul dezvoltat de mediul online, viitorul pentru industria de call center?

Serviciile de customer service devin un factor puternic de diferentiere pentru toate industriile, iar parteneriatele strategice au un potential mare de crestere, obiectivul acestora fiind optimizarea eficientei, a proceselor si a satisfactiei consumatorilor, pe baza feedback-ului direct de la clienti si angajati. In urmatorii ani, se vor dezvolta solutiile de tip multi-channel, in special chat-ul […]

0
În Presa
Publicat:

Piata locala de call-center, o oportunitate uriasa: Romania isi consolideaza o imagine pozitiva in industria de profil

O data cu cresterea apetitului companiilor straine de a investi in Romania s-a dezvoltat o alta ramura a industriei, cea a externalizarii serviciilor, astfel ca tara noastra a devenit unul dintre principalii angajatori pentru industria de call-center, o piata cu un potential foarte ridicat, cel putin asta sustin jucatorii de pe acest segment. “Piata locala […]

0

O industrie in plina ascensiune: cum poate un call-center sa contribuie la o crestere a economiei locale

Industria locala de IT a crescut puternic in ultimii ani, trasand o axa a excelentei in domeniu intre marile orase din tara. La acest lucru contribuie din plin si segmentul serviciilor de outsourcing, o componenta importanta in economia locala, care se extinde puternic inclusiv in orasele mai mici, dar cu un potential foarte ridicat. Cel […]

0

Reduceri de costuri in propriul business? Externalizarea serviciilor prin call center sau cum sa treci de la un centru de cost la unul de profit

Numarul companiilor specializate in servicii de outsourcing, dar mai ales de call center, a crescut exponential in ultimii ani la nivel local, o data cu expansiunea pe piata a companiilor straine, multinationale sau concerne de afaceri, in cautarea eficientizarii costurilor si tranformarea acestora in centre de profit. Cum au reusit acest lucru? Business-urile de outsourcing […]

0

Un business 100% românesc, într-o industrie dominată de investiţii străine

Compania românească Blue Point este una dintre puţinele care a reuşit să se dezvolte în perioada de criză şi într-un domeniu dominat de multinaţionale. Blue Point este o companie românească de servicii call-center complete. Începuturile companiei se regăsesc în 2007, când Violeta Roşu, managing Partner Blue Point, a decis să renunţe la slujba pe care […]

0

Furnizorul de servicii call center Blue Point a înregistrat anul trecut venituri în creştere cu 30%

Compania românească de servicii call center Blue Point a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 30% în anul 2014. Compania estimează o cifră de afaceri care se ridică la 7,6 milioane de lei pentru anul trecut. În 2014, Blue Point a crescut cu 30%, in conditii de profitabilitate. Rata profitului estimata de companie […]

0
În Presa
Publicat:

INTERVIU Totul despre cum este sa lucrezi intr-un call center – mediu si mituri – cu Alexandra Ciriblan, Call Center Manager, Blue Point

Alexandra Ciriblan a absolvit în 2006 Colegiul Național Mihai Viteazul din Slobozia, Ialomița. În 2009 a terminat Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune din cadrul ASE București, iar între 2010 și 2011 urmat programul de masterat Managementul Proiectelor de Dezvoltare Rurală și Regională din cadrul Facultății de Economie Agroalimentară și a Mediului tot la […]

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.