6 beneficii aduse de un call center în vânzarea prin telefon

 În Blog

Campaniile de vânzări prin telefon sunt folosite de numeroase companii, nu doar pentru a-şi prezenta şi promova propriile produse şi servicii, cât şi pentru a menţine un nivel de comunicare optim cu clienţii care sunt informaţi asupra celor mai recente noutăţi. În plus, companiile care apelează la vânzări prin telefon sunt dintre cele mai diverse şi vin din industrii diferite.

Dacă într-unul din articolele anterioare am prezentat pe larg principalele beneficii ale angajaților ce aleg o carieră în domeniul vânzărilor prin telefon, acum a venit timpul să aruncăm o privire şi asupra avantajelor de care beneficiază companiile ce doresc să pornească campanii de vânzări prin telefon alegând cea mai potrivită cale şi anume colaborarea cu un call center specializat în telesales.

Să încercăm să aflăm mai în detaliu cum poate o companie beneficia de pe urmă vânzărilor prin telefon şi de ce este necesară colaborarea cu un call center:

 

Beneficiile aduse de un call center în proiecte de telesales

 

1. Foloseşte infrastructura potrivită pentru astfel de proiecte

Deoarece serviciile de customer care – inbound şi outbound – reprezintă principalul obiect de activitate al unui call center, o astfel de companie are deja resursele necesare pentru a susţine campanii de vânzare prin telefon sau proiecte de marketing pentru informarea consumatorilor, începând cu aparatura avansată de contactare a clienților până la bazele de date ce permit contactarea potențialilor consumatori.

2. Se adaptează rapid pentru a răspunde la nevoile clienților

Un call center desfășoară proiecte de telesales pentru mai multe companii din diverse zone de activitate şi este deschis către înțelegerea nevoilor particulare ale fiecărei afaceri. Din acest motiv, un call center se poate adapta rapid la specificațiile unui proiect de telesales.

3. Angajează şi pregătește specialiști în domeniu

Fiind vorba de un domeniu în care elementul uman este de bază, nimic nu este mai important decât angajarea şi pregătirea continuă a unor specialiști în vânzări prin telefon. În acest scop, un call center ce pune accent pe calitatea pregătirii angajaților săi oferă mai multe sesiuni de training, începând cu training-uri specifice proiectului în curs până la elemente ce țin de zona de customer care.

4. Oferă posibilitatea de a optimiza costurile

Deși in multe cazuri o companie inițiază campanii de vânzări prin telefon sau telesales pentru o perioadă limitată, o colaborare poate continua pentru un număr însemnat de ani. De aceea, pentru a oferi un exemplu, vă putem spune că Blue Point lucrează cu multe companii de pe piață de mulți ani si echipele noastre dedicate fiecărui brand in parte se ocupă de diverse elemente din zona de telesales, începând cu vânzarea a diferite device-uri – telefoane mobile, laptop-uri, tablete – si continuând cu proiecte de retenție si upsales. Prin faptul că acea companie nu necesită angajarea unor persoane pentru un singur proiect, apare posibilitatea de a face economii însemnate apelând la un call center şi alocând un singur buget ușor de urmărit.

5. Oferă o imagine pozitivă companiei reprezentate

Fiind vorba de profesioniști în domeniu, agenții care apelează potențialii clienți știu cum să se poziționeze pentru a reprezenta cu succes imaginea companiei în numele căreia vorbesc. De asemenea, aceștia au o imagine de ansamblu asupra poziției acelei companii pe piață şi înțeleg foarte bine cum este văzută aceasta de proprii clienți.

6. Creșterea rapidă a veniturilor

Aspectul cel mai semnificativ al unei astfel de colaborări ține desigur de creșterea semnificativă a veniturilor generate de vânzările prin telefon pentru acea companie ce abordează o colaborare cu un call center. Având acces la o bază de date ce furnizează informații esențiale asupra potențialilor clienți crește desigur șansele de reușită.

 

Cum alegi un call center potrivit?

A face vânzări prin telefon sau telesales este o metodă relativ ușoară de a crește veniturile unei companii prin faptul că lucrurile se petrec rapid, iar accesul la clienți se petrece fără costuri suplimentare.

Însă campaniile de vânzare prin telefon cer un anumit grad de specializare ce se regăsește de cele mai multe ori exclusiv în interiorul unui call center ce şi-a format mai multe echipe special pregătite pentru astfel de activități. In plus, o companie ce alege să colaboreze cu un call center își optimizează costurile si face economii importante prin alocarea unui singur buget pentru fiecare proiect.

Din acest motiv, noi vă recomandăm alegerea unui partener de încredere înainte de a porni pe acest drum. Un call center specializat în astfel de servicii se poate dovedi a fi o alegere importantă prin faptul că îşi bazează activitatea pe o lungă experiență, o infrastructură solidă şi un număr de angajați bine pregătiți.

 

Blue Point este o companie de call center ce oferă soluţii personalizate pentru servicii outbound (telesales, telemarketing, survey-uri, etc.) şi inbound (customer support, helpdesk info line and technical support, loyalty programs, cross sell upsell & inbound). Printre cei mai cunoscuţi clienţi ai companiei noastre, putem menţiona ING Bank, Metropolitan Life, Heineken, Hochland, Reader’s Digest, Ţiriac Auto, Vodafone şi Xerox.

Contact