Blue Point deschide la Slobozia primul său call-center din afara Capitalei

 În Presa

Blue Point, una dintre cele mai importante companii romanesti de servicii call center, deschide la Slobozia primul sau centru operativ din provincie. Extinderea in afara capitalei face parte din strategia de dezvoltare teritoriala a companiei si vine pe fondul diversificarii serviciilor oferite, a cresterii numarului de clienti si a solicitarilor acestora.

„Numarul tot mai mare de solicitari de servicii call center, venite din industrii precum auto, telecom, FMCG, din domeniul financiar-bancar si medical, ne-a determinat sa crestem anul trecut echipa Blue Point din Bucuresti cu aproape 100 de angajati. Deschiderea noului centru din Slobozia este un prim pas firesc in strategia noastra de dezvoltare la nivel national”, spune Violeta Rosu, managing partner Blue Point.

„Pentru extinderea Blue Point in Slobozia, am avut in vedere proximitatea fata de Bucuresti si numarul mare de tineri bine pregatiti care isi doresc un loc de munca stabil”.

Citeste tot articolul pe Wall-Street.ro

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.