Cum s-a descurcat un call-center românesc care a mutat 250 de angajați în ”birourile de acasă”: Încărcăm telefoanele de 3 ori pe zi

 În Presa

Blue Point, una dintre cele mai importante companii românești de servicii call center, și-a mutat în doar cinci zile cei 250 de angajați în ”birourile de acasă”, odată cu răspândirea epideniei de coronavirus și le-a cumpărat și routere. Cu eforturi, nu puține, și telefoane încărcate de trei ori pe zi, angajații companiei au reușit să își facă treaba bine de acasă și să aducă o productivitate în munca lor.
Am stat de vorbă cu Violeta Roșu, managing partner la Blue Point, care ne-a povestit despre provocările mutării oamenilor în online, despre cum a organizat pauze de cafea virtuale, pentru a menține motivarea oamenilor și despre efectele pandemiei în piața de servicii de call-centere.

Citeste tot articolul aici.

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.