Reduceri de costuri in propriul business? Externalizarea serviciilor prin call center sau cum sa treci de la un centru de cost la unul de profit

 În Presa

Numarul companiilor specializate in servicii de outsourcing, dar mai ales de call center, a crescut exponential in ultimii ani la nivel local, o data cu expansiunea pe piata a companiilor straine, multinationale sau concerne de afaceri, in cautarea eficientizarii costurilor si tranformarea acestora in centre de profit. Cum au reusit acest lucru?

Business-urile de outsourcing s-au dovedit cu adevarat eficiente o data cu dezvoltarea lor pe piata, principalul lor avantaj fiind cel al reducerii de costuri. Pe langa acest lucru, un business specializat ofera si alte avantaje.

“Companiile pot considera outsourcing-ul drept un punct important in activitatea lor. De exemplu, prin externalizare, o companie poate optimiza foarte mult costurile, poate evalua performanta si rezultatele mult mai bine, poate suplimenta sau reduce volumul de servicii contractate, in functie de nevoile din momentul respectiv. Externalizarea iti ofera o flexibilitate importanta in business. (…) Daca vorbim despre industria de call-center, din ce in ce mai mult, companiile se uita la costuri si la cat produce fiecare departament al lor, iar totul se transforma intr-o vanzare, asa ca, dupa parerea mea, externalizarea serviciilor de call center are un mare potential in acest moment. Credem ca majoritatea companiilor care cauta sa externalizeze call center-ul ar putea sa priveasca acest serviciu ca un centru de profit, nu numai ca centru de cost. In acest context, call center-ul trebuie sa si vanda, fie ca este vorba despre telesales, fie ca este vorba despre vanzare pe inbound”, a declarat Violeta Rosu, director general Blue Point, unul dintre cei mai mari furnizori de solutii de outsourcing la nivel local.

Citeste tot articolul pe Wall-Street.ro

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.