Roxana Bibo, agent back office: „Toate lucrurile pe care le înveți aici te ajută enorm, chiar dacă, la un moment dat, alegi un alt drum profesional”

 În Blog

Roxana Bibo este în echipa Blue Point de peste 4 ani. Primii pași în vânzări i-a făcut însă cu mai mult timp în urmă: a început la 16 ani prin a-i da o mână de ajutor mamei sale în afacerea pe care o gestiona. Acesta a fost un moment în care a învățat foarte mult și care i-a deschis apetitul pentru vânzări și lucrul cu oamenii. Astăzi, Roxana este agent back office și povestește, din proprie experiență, despre cum crești profesional, despre ce i se pare important într-o echipă și despre cum se-ntâmplă lucrurile la Blue Point.

Începuturile la Blue Point  

Înainte să ajungă la Blue Point, Roxana a mai lucrat în vânzări, dar ca agent de teren. Când s-a angajat apoi în call-center, noul domeniu părea mult mai solicitant, mai ales în primele zile, pentru că la telefon trebuia să vândă un produs pe care clienții nu îl aveau în față. ”Apoi, când am intrat într-un apel singură, am văzut că de fapt se poate – chiar și targetul era adaptat tipologiei de campanie, nu mă speria. Acum, nimic din acest domeniu nu mi se mai pare complicat”, spune ea.

În timp, a învățat să ofere argumentele corecte, cum să abordeze oamenii cu care lucrează. În plus, a ajuns să cunoască oamenii după voce, iar astfel își adaptează discursul și tonalitatea atunci când e nevoie.

După 1 an și jumătate în telemarketing, în echipa extinsă a apărut un post de back office care i-a fost propus. De atunci, se ocupă de mai multe procese care țin de departament: de la procesarea de scrisori și a plăților, la liniile mai multor branduri din FMCG sau gestionarea relației cu consumatorii.

Ce a învățat în echipă

”În primul și în primul rând, am învățat să fiu un om de vânzări mai bun. Toate lucrurile pe care le înveți aici te ajută enorm chiar și dacă ai porni pe un alt drum profesional, de exemplu”, crede Roxana. Apoi, vin și multe abilități organizatorice și de project management, pe care a trebuit să le dezvolte de când rolul ei în echipă presupune multitasking.

Atmosfera și echipa – principalele lucruri favorite de la Blue Point

”Dacă ar fi să spun cuiva de ce să se angajeze aici, primul argument ar fi echipa – e mare lucru să ai colegi cu care să te înțelegi, să te sfătuiești și care să te susțină”, spune Roxana. ”Încercăm să fim cât mai independenți, dar ne consultăm de oricâte ori e nevoie”.

Pentru ea, lucrurile care contează cel mai mult, în activitatea de zi cu zi, sunt oamenii cu care lucrează, de care se simte foarte apropiată, și atmosfera relaxată: ”Contează să lucrezi într-o atmosferă relaxată – râdem, glumim, managerul echipei ne înveselește pe toți”. Iar rezultatul acestui lucru este că și în situațiile stresante sau tensionate care pot apărea, echipa continuă să funcționeze și să aibă un mindset constructiv.

Curios să ne cunoști? Intră pe blue-point.ro/cariere și vino să ne intervievezi!

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.