14 lucruri pe care nu le știai despre Blue Point

 În Blog

De-a lungul celor 14 ani de până acum, am parcurs o călătorie în care s-au amestecat deopotrivă reușitele, provocările, momentele grele, cele ușoare și, fără îndoială, multe experiențe de pus în ramă.

Astăzi, la ceas aniversar, ne bucurăm să navigăm printre toate aceste amintiri și să alegem 14 lucruri pe care le rememorăm de fiecare dată cu mare drag.

Despre începuturi

  • Am pornit la drum în 2007, cu o echipă de 5 persoane și cu mult entuziasm. Ne-am dorit să oferim servicii de calitate în piața de call-center, iar lucrul acesta, 14 ani mai târziu, este în continuare o sursă de motivație și încredere.
  • Primul sediu a fost în București, pe Strada Toamnei. Dacă astăzi birourile noastre se întind pe mii de metri pătrați, în 2007 biroul nostru nu avea mai mult de 100mp.
  • Primul client a fost Synevo. Ne-am bucurat să facem echipă pe o perioadă lungă de timp. Am fost partenerul Synevo timp de 8 ani.
  • Culoarea din logo nu a fost aleasă întâmplător. Ne-am dorit să transmitem încredere și profesionalism. Totodată, albastru este o culoare care încurajează creativitatea și calmul.

Despre oameni

  • Echipa a fost dintotdeauna nucleul activității noastre. De când am pornit la drum, am format câteva mii de tineri prin trainingurile și experiența de muncă oferite.
  • În ultimii 10 ani, ne-am bucurat de teambuilding-uri anuale și de petreceri de Crăciun în echipă. (P.S. Sperăm ca acesta să fie anul în care să le reluăm).
  • În 2020, când a izbucnit pandemia, am reușit să menținem un echilibru important în companie, păstrând toate locurile de muncă și oferind un spațiu de lucru sigur.
  • Peste 200 de colegi, care au împlinit mai mult de 1 an la noi în echipă, au fost aniversați până acum, iar câteva zeci au împlinit peste 5 ani alături de noi.
  • Ne amintim cu drag și de livrările aniversare-surpriză pe care le-am făcut în timpul carantinei colegilor care au sărbătorit peste 5 ani alături de noi.
  • Suntem mândri să lucrăm alături de o echipă care astăzi are peste 300 de persoane.

Despre creștere

  • În 2015, am deschis sediul din Slobozia, alături de o echipă de 10 persoane, iar astăzi suntem peste 150 de colegi.
  • Tot în 2015, ne-am mutat și ne-am mărit sediul din București.
  • În 2017, am deschis sediul din Buzău, alături de o echipă de 5 persoane, iar astăzi suntem peste 60.
  • În 2018, am câștigat 3 premii importante la Gala Contact Center Award: locul I la categoria Best Call Center / Medium, locul I la categoria Best Trainer și locul I la categoria Best Team Leader.

 

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.