”Echipa – a doua familie” / Interviu cu Andreea Iordache, Team Leader Blue Point Buzău

 În Blog

Andreea este în echipa Blue Point de un an și jumătate, timp în care a avansat foarte repede: ”Din 6 în 6 luni am făcut o schimbare, cum îmi place să spun”, povestește ea. A ajuns în echipă ca agent de vânzări, după recomandarea unei prietene care lucra deja la Blue Point, căreia îi plăcea foarte mult și mediul de lucru. 

Cum gestionezi un proces de creștere accelerată

Deși nu mai avea experiență în domeniu și inițial își dorea să se întoarcă la Brașov, unde a absolvit facultatea și mai lucrase înainte, a fost curioasă să descopere Blue Point, așa că a venit la interviu și a devenit agent de vânzări. A fost dornică să învețe și să descopere lucruri noi, iar după 6 ani de lucru pe acest post, când a apărut o poziție de agent de quality, a acceptat această provocare. După încă 6 luni, a apărut oportunitatea unui post de team leader, iar astăzi Andreea se ocupă de o echipă de 20 de persoane.

Dacă un astfel de parcurs ar putea părea foarte rapid din exterior, în cazul Andreei a fost un lucru care a motivat-o și i-a dat energie, mai ales că este o persoană căreia nu îi place deloc să stagneze. Întrebată ce își dorește pe plan profesional în viitor, spune că nu își dorește în niciun caz să rămână pe loc: ”Îmi doresc să învăț și să cresc”, adaugă ea.

Experiența de team leader: răbdare și pasiune pentru lucrul cu oamenii

Pe lângă competențele profesionale, Andreea spune că munca de team leader a ajutat-o foarte mult și la nivel de soft skills – să fie mai deschisă și să se adapteze mai rapid, și, cel mai important, este că a învățat să fie mai răbdătoare în relație cu cei din jur.

Pentru că se simte foarte bine în mediul în care lucrează, Andreea îi descrie pe care alături de care petrece 8 ore pe zi foarte concis: ”Pentru mine, echipa mea este o a doua familie”. De altfel, dacă trebuie să îi dea cuiva motive pentru care să angajeze la Blue Point, unul dintre principalele argumente este reprezentat de calitățile oamenilor din echipă și, în egală măsură, posibilitatea de a învăța și de a crește foarte rapid, așa cum s-a întâmplat în cazul său.

Ca să își motiveze echipele, testează și încearcă să găsească acele lucruri care funcționează cel mai bine pentru fiecare în parte: ”În acest moment, de exemplu, To Go-urile (posibilitatea de a pleca mai devreme acasă după realizarea unui anumit număr de vânzări – n. red.) funcționează foarte bine”.

De altfel, identificarea lucrurilor care funcționează la fiecare agent în parte este una dintre cele mai mari provocări pentru Andreea: ”Trebuie să îmi dau seama ce este în sufletul fiecărui agent și cu fiecare trebuie să mă port diferit, pentru ca fiecare agent este diferit, are o personalitate proprie”.  În plus, o altă provocare este reprezentată  și de faptul că trebuie să fie în permanență conectată la ceea ce se întâmplă: ”Ca să pot ajuta pe toată lumea, să pot să răspund la întrebările colegilor, trebuie să învăț continuu”, adaugă ea.

Curios să ne cunoști? Intră pe blue-point.ro/cariere și vino să ne intervievezi!

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.