Ecosistemul dezvoltat de mediul online, viitorul pentru industria de call center?

 În Presa

Serviciile de customer service devin un factor puternic de diferentiere pentru toate industriile, iar parteneriatele strategice au un potential mare de crestere, obiectivul acestora fiind optimizarea eficientei, a proceselor si a satisfactiei consumatorilor, pe baza feedback-ului direct de la clienti si angajati.

In urmatorii ani, se vor dezvolta solutiile de tip multi-channel, in special chat-ul ca si canal de comunicare si vanzare folosit cu predilectie in eCommerce, sustin vocile din piata.

In acest fel, industria de call-center incepe din ce in ce mai mult sa fie un partener de incredere pentru jucatori din cele mai diverse domenii, de la telecom, la FMCG, pana la edituri si firme de curierat.

“Domeniile cu cel mai mare potential de dezvoltare pentru industria de call center sunt cele care interactioneaza foarte mult cu consumatorii, industriile comunicative, precum telecomul sau care, prin natura serviciilor, fac parte dintr-o industrie foarte competitiva, cum sunt bancile. De asemenea, un potential mare il au si retailerii online”, sustine Violeta Rosu, director general Blue Point, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de outsourcing la nivel local.

Citeste tot articolul pe Wall-Street.ro

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.