Piata locala de call-center, o oportunitate uriasa: Romania isi consolideaza o imagine pozitiva in industria de profil

 În Presa

O data cu cresterea apetitului companiilor straine de a investi in Romania s-a dezvoltat o alta ramura a industriei, cea a externalizarii serviciilor, astfel ca tara noastra a devenit unul dintre principalii angajatori pentru industria de call-center, o piata cu un potential foarte ridicat, cel putin asta sustin jucatorii de pe acest segment.

“Piata locala de call-center continua sa isi mareasca potentialul de crestere de la an la an. Acest trend ascendent este sustinut, in primul rand, de o maturizare a pietei, atat din perspectiva cererii, cat si a ofertei. La nivel de cerere, sunt tot mai multe companii locale care inteleg beneficiile externalizarii catre un call center, pe care il privesc din ce in ce mai des ca pe un centru de profit si de crestere. Am observat ca, in acelasi timp, clientii sunt in cautare de parteneri, nu doar de furnizori, ceea ce ne bucura si ne arata ca piata se indreapta intr-o directie promitatoare”, a precizat Violeta Rosu, director general BluePoint, una dintre cele mai mari companii furnizoare de servicii de call-center la nivel local.

Citeste tot articolul pe Wall-Street.ro

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.