Elena Ivan, un Team Leader la început de drum: ”Ambiția și faptul că îmi place să fac lucrurile corect m-au ajutat să fiu luată în considerare pentru această nouă poziție”

 În Blog

Elena va împlini în curând 6 ani de când s-a alăturat echipei noastre. A venit inițial pe poziția de agent de vânzări, iar de 3 luni a acceptat un nou rol, de Team Leader, în sediul din Buzău. Am vorbit cu ea despre începuturile la Blue Point, importanța sprijinului constant din partea managerilor care au ajutat-o să evolueze, dar și despre noua provocare pe care a acceptat-o de curând, când a devenit Team Leader al echipei alături de care a crescut.

Începuturile la Blue Point

„Primii pași în domeniu au fost ceva mai dificili”, își amintește Elena, „iar lipsa de experiență m-a decurajat la început. Cu toate acestea, am simțit mereu că am parte de susținerea managerului meu Florentina , care m-a motivat să continui și să nu mă dau bătută după primele încercări”. La nici un an de la venirea în Blue Point, Elena devine responsabilă de un nou proiect, mult mai mare, dedicat sondajelor de opinie pentru un client din zona de banking, care a rămas și unul dintre proiectele de suflet ale ei. În această perioadă, cel mai mult își amintește că a apreciat proaspăta autonomie pe care o căpătase și încrederea care i s-a oferit, ajungând rapid astfel unul dintre cei mai buni agenți de pe proiect.

Primii pași în rolul de Team Leader

Cu puțin timp în urmă, Elena a fost aleasă să candideze pentru poziția de Team Leader, iar în urma unui interviu, a primit jobul. Ea mărturisește că “ambiția și faptul că îmi place să fac lucrurile corect cred că m-au ajutat să fiu luată în considerare pentru această nouă poziție, care vine cu mult mai multe responsabilități. Deși este o nouă provocare, care m-a scos din zona de confort, faptul că am avut rezultate foarte bune și am înțeles foarte bine proiectul m-au recomandat acum să îl conduc. În acest moment, sunt într-o perioadă de training și deja îmi dau seama cât de mult depinde starea de spirit și nivelul de motivare al întregii echipe de ceea ce transmit eu. O provocare la fel de mare mi se pare faptul că trebuie să învăț cum să ofer aceeași atenție tuturor colegilor și să încerc să găsesc soluții pentru toți”.

În acest punct, pentru Elena contează foarte mult faptul că are parte de sprijinul Project Manager-ului ei. ”Denisa, Project Manager, este mentorul meu. De la ea am învățat tot ce știu, este sprijinul meu și am simțit mereu o deschidere care îmi permite să vin către ea atunci când sunt nesigură sau am nevoie de o a doua părere. Blue Point încurajează transferul de informații, de cunoștințe și de abilități. La fel de important pentru mine a fost să mi se spună și când fac ceva bine, să fiu apreciată, să știu că cineva îmi urmărește evoluția”.

Totodată, Elena se bucură că face parte din echipa alături de care s-au pus bazele sediului Blue Point din Buzău, majoritatea colegilor având peste 4-5 ani de vechime și experiență. ”Este ideal ca oamenii cu care lucrezi să îți fie și prieteni. Noi suntem printre cei mai vechi din sediul din Buzău, am crescut împreună și asta ne face foarte eficienți în comunicare”.

Recent, Elena a condus și prima ședință de feedback, în care au fost ascultate apeluri cu scopul de a analiza și îmbunătăți strategia de abordare a clienților. “Desigur, este important să ținem cont de punctul de vedere al agenților noștri, ei fiind în prima linie, interacționând direct cu clienții. Abordarea ideală este mereu undeva la mijloc, între recomandările noastre și ale agentului”, a mai spus Elena în încheiere.

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.