Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point: „Cu multă muncă, implicare și efort, am reușit să ne creăm un renume în industria de contact-center”

 În Blog

Luna aceasta împlinim 15 ani de când am pornit la drum. În 2007, deși eram cinci oameni cu visuri mărețe și planuri pe măsură, nu ne imaginam că vom ajunge la o companie de peste 300 de angajați, în 3 sedii din România.

Am mai făcut bilanțuri ale activității noastre, însă această ocazie este una cu totul specială, motiv pentru care povestim alături de Violeta Roșu, Managing Partner și unul dintre fondatorii companiei despre ce înseamnă Blue Point astăzi.

Blue Point – un nume sonor în industria de contact-center

Acum 15 ani, industria de call-center era foarte puțin dezvoltată. La acel moment, ne doream să punem pe picioare un business care, treptat, să seteze standarde de profesionalism și de bune practici în domeniu.

Acest lucru chiar a devenit realitate. Cu multă muncă, implicare și efort, am reușit să ne creăm un renume în industria de contact-center. Suntem un partener de încredere pentru clienții noștri, lucru care se transformă într-o carte de vizită excelentă”, spune Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point.

Într-adevăr, clienții actuali sau cei cu care am colaborat în trecut, ne recomandă întotdeauna cu încredere. „Am luat parte la o mulțime de întâlniri în care am avut bucuria să aflu că suntem considerați ca fiind una dintre cele mai bune companii din domeniu sau chiar cea mai bună pe anumite segmente, precum piața de telesales sau de asigurări”, povestește Violeta Roșu.

Astfel de aprecieri ne motivează să mergem mai departe cu același entuziasm. „Datorită faptului că ne-am creat un renume în domeniu, am primit solicitări din partea multor companii pentru servicii de consultanță – chiar dacă vor să implementeze intern sau doar să-și îmbunătățească anumite procese. Este o bucurie și o oportunitate să ne valorificăm experiența pe care am acumulat-o în toți acești ani. Și, nu în ultimul rând, o confirmare că suntem specialiști, iar ceilalți au încredere în expertiza noastră”, completează Violeta Roșu.

Blue Point – o companie recunoscută în piața de recrutare

Echipa a fost întotdeauna principala noastră preocupare, indiferent că vorbim de anii de început, de perioade de creștere sau de situații neobișnuite cum a fost pandemia.

Întotdeauna am pus pe primul plan o comunicare directă și transparentă cu oamenii din echipă. Am împărtășit cu toții atât momentele bune, cât și cele mai puțin bune și mi-am dorit să-i transmit fiecărui coleg ideea că face parte dintr-un întreg mai mare, iar contribuția lui este recunoscută și apreciată”, spune Violeta Roșu.

Indiferent de situațiile pe care le-am traversat sau de provocările care ne-au ieșit în cale, le-am privit pe toate cu deschidere și cu dorința de a găsi cele mai bune soluții. „În plus, am încercat să le oferim oamenilor un loc de muncă stabil și un mediu în care să se dezvolte în permanență, chiar dacă contextul social și economic nu este întotdeauna cel mai bun”, afirmă Violeta Roșu.

Avem mulți colegi care, de-a lungul timpului, au revenit în echipa Blue Point. Este firesc să testeze și alte oportunități de muncă, însă, după ce au avut un termen de comparație, și-au dorit să se întoarcă la noi. Asta îmi confirmă că suntem o companie recunoscută și apreciată inclusiv pe piața de recrutare.”, spune Violeta Roșu.

Blue Point înseamnă locul potrivit pentru omul potrivit

Nu am fi reușit să atingem 15 ani de activitate și atâtea rezultate frumoase fără o echipă bine antrenată, eficientă și profesionistă – de manageri, team leaderi și agenți.

Mereu mi-am dorit să formez o echipă alături de care să pot face lucruri cât mai diverse. Iată că am reușit și sunt mândră de fiecare coleg căruia i-am oferit șansa să-și descopere abilitățile”, adaugă Violeta Roșu.

În echipa noastră încercăm să găsim rolul care i se potrivește fiecărui angajat. „Cred în ideea de omul potrivit la locul potrivit. De aceea, mi-am dorit mereu să avem o varietate cât mai mare de proiecte și servicii, astfel încât fiecare să-și găsească job-ul care i se potrivește și să ajungă la performanță.”

Viitorul este Blue Point

În echipa noastră, reușitele nu se numără numai în cifre, ci și în momente și experiențe frumoase, clienți mulțumiți și colegi entuziasmați.

Sunt 15 ani de când am devenit un reper în industria de contact-center și nu ne vom opri aici. „Avem planuri pentru viitor. Pe de o parte, ne dorim să diversificăm portofoliul de clienți și de servicii, astfel încât să facem față cât mai bine cererilor care vin din piață; pe de altă parte, ne propunem să investim în ceea ce înseamnă inovația și digitalizarea, astfel încât să ne îmbunătățim munca de zi cu zi și să lucrăm mai eficient”, spune Violeta Roșu.

Viitorul sună bine. Ne luăm însă câteva momente de pauză ca să ne bucurăm de reușitele noastre de până acum.

Pregătim multe surprize prin care să aniversăm cei 15 ani de Blue Point și de abia așteptăm să petrecem împreună. La mulți ani, Blue Point! La mulți ani vouă, dragi colegi! Îmi doresc să creștem împreună pentru mulți ani de acum înainte!”, încheie Violeta Roșu.

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.